Leczenie Jak skutecznie schudnąć? Cz. 1. przyczyny. Co znaczy kilogramów. Poniżej znajduje się.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Jak skutecznie schudnąć? Cz. 1.?

Definicja z ang. How to effectively lose weight? Vol. 1., z niem. Wie effektiv Gewicht zu verlieren? Vol. 1..

Co to znaczy: Większość kobiet zastanawia się jak szybko i z łatwością zrzucić kilka kilogramów. Poniżej znajduje się zlepek 22 najlepszych porad, które pomogą Ci się pozbyć zbędnych kilogramów.
krok 1
To nie tylko dieta, to styl życia.
Jeżeli naprawdę chcesz zrzucić zbędne kilogramy, wiedz, iż to nie jest chwilowy mechanizm. Należy zmienić swój styl żywienia na zawsze, dlatego uzyskasz i utrzymasz docelową wagę.
krok 2
Kontroluj to, co jesz.
Chociaż istnieje sporo wspaniałych odchudzających wytwórów, najlepszym metodą na schudnięcie jest spożywanie mniejszej ilości pokarmu niż potrzebujesz. Niezależnie od tego czy to są węglowodany, tłuszcze albo białka, należy spożywać mniejszą liczba kalorii niż jesteśmy w stanie spalić, dlatego brakująca część będzie uzupełniona poprzez organizm naszym zapasem tłuszczu.
krok 3
Zwiększ spalanie.
Ciężko jest schudnąć obniżając tylko liczba spożywanych kalorii. By zwiększyć spalanie należy wykonywać ćwiczenia, wybierając te, które sprawiają Ci największą przyjemność: spacery, bieganie, taniec, aerobik, cokolwiek, byle tylko być w ruchu.
krok 4
Podnoszenie ciężarków.
Aerobik jest wspaniały, gdyż może dawać mnóstwo radości jak i zapewnia spalanie kalorii.

Jeżeli chcesz, by był to mechanizm dający długookresowe konsekwencje, najlepiej jest podnosić ciężarki. Niestety nie są one popularne wśród kobiet, a tak naprawdę mogą przyczynić się do wzmocnienia ciała i powiększenia ilości spalanych kalorii.
krok 5
Bierz multiwitaminy.



Jeżeli kontrolujesz liczba spożywanych kalorii, skontroluj również liczba przyjmowanych witamin. Celem odchudzania jest nie tylko zrzucenie zbędnych kilogramów, lecz utrzymanie zdrowia. Dlatego zapewnij sobie przyjmowanie multiwitamin codziennie. Najlepiej jest je zażywać przed snem, dzięki czemu organizm będzie miał całą noc na wchłonięcie.
krok 6
Zaopatrz się w niezłą wagę.





Jeżeli używasz starej i niewiarygodnej wagi, będzie niewiele prawdopodobne, że uzyskasz dobry wynik, gdyż może ona mieć tendencję do wskazywania różnej wagi nawet w przeciągu kilku min.. Zainwestuj więc w nową wagę, które będzie dawała gwarancję poprawnego odczytu.
krok 7
Zwolnij.







Jeżeli chcesz spożywać mniejsze ilości pokarmów, zwyczajnie jedz wolniej. Kiedy jemy szybko, nie dajemy czasu naszemu organizmowi na powiadomienie, że jesteśmy już najedzeni. Co najważniejsze czas pomiędzy napełnieniem żołądka, a dotarciem informacji do mózgu równy jest 20 min..
krok 8
Świeże jedzenie.









Jeżeli większość jedzenia, które spożywasz pochodzi z konserw i puszek, będzie Ci bardzo trudno zrzucić zbędne kilogramy. Zamiast tego zacznij jeść produkty, tak naturalne jak to tylko możliwe.
krok 9
Zaopatrz się w krokomierz.
Wszyscy wiemy, iż chodzenie i spacery mają dobry wpływ na nasze ciała. Jednak większość z nas z racji na pracę ma siedzący tryb życia. Kiedy będziesz ze sobą nosić krokomierz, bardziej sobie uświadomisz własne ruchy. Postaw sobie za cel, np. 10 tys. kroków dziennie, dlatego zobaczysz jak szybko waga zacznie spadać.
krok 10
Wyeliminuj kolor biały.
Jeśli chcesz pozbyć się zbędnych kilogramów, usuń przede wszystkim wszelakie białe produkty, które z reguły nie mają dobrego wpływu, takie jak białe pieczywo, biały cukier albo węglowodany w formie białego makaronu. Zastąp wszelakie białe produkty, brązowymi.
krok 11
Jedna zmiana na tydzień.
Nie myśl sobie, że wstaniesz w poniedziałek rano, zjesz kompletnie zdrową żywność, przebiegniesz kilka kilometrów i będziesz podnosić ciężarki tuż przed snem. Dokonuj zmian stopniowo.
Jeśli chcesz zacząć biegać i ponosić ciężarki, zacznij biegać w tym tygodniu, a podnoszenie ciężarków dodaj w następnym. Po pewnym czasie dołóż do tego zdrową żywność. Zmiany są po to, by je wprowadzać stopniowo i uniknąć przytłoczenia.
krok 12
Czytaj dalej: "Jak efektywnie schudnąć? Cz. 2."
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 1
    • 15 grudnia 2015

    Dobra rada z tym białym kolorem, bo wszystko co białe jest tuczące.