Leczenie Jak schudnąć po ciąży przyczyny. Co znaczy aby je zrzucić nie musisz stosować.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Jak schudnąć po ciąży?

Definicja z ang. How to lose weight after pregnancy, z niem. Wie man Gewicht verlieren nach der Schwangerschaft.

Co to znaczy: Dodatkowe kilogramy po urodzeniu dziecka, to rzecz kompletnie naturalna. tak aby je zrzucić nie musisz stosować wycieńczających organizm diet. Istnieje kilka znacznie prostszych sposobów. Po urodzeniu dziecka wybrane kobiety naturalnie tracą znaczna liczba kilogramów, inne z kolei nie mają tego szczęścia. Jeżeli jesteś jednym z tych pechowców, sprawdź własną twarz, ręce i kostki. Czy są opuchnięte? Możliwe, iż kilogramy, które nosiłaś w trakcie ciąży (płód, łożyska, płyny owodniowe) zostały zastąpione poprzez zatrzymaną w organizmie wodę. To jest bardzo powszechne zjawisko, w szczególności u kobiet, które miały wiele płynów w końcowym okresie ciąży. To dobra informacja, możesz stracić na wadze już w ciągu 2–3 tygodni. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.
krok 1
Pij przynajmniej 10–12 szklanek wody na dzień. Słodkie napoje gazowane zastąp wodą z dodatkiem świeżo wyciśniętego soku z cytryny. Dlatego ze swojego jadłospisu możesz wyeliminować kilkaset kalorii na dzień.
krok 2
Zawsze miej pod ręką zdrowe przekąski, takie jak rodzynki, popcorn, pełnoziarniste ciastka i orzechy. Odmów sobie kupowania słodyczy i innych niezbyt zdrowych produktów z supermarketów.
krok 3
Jedz chude mięso z kurczaka i chudą wołowinę.
krok 4
Zamiast białego pieczywa jedz produkty pełnoziarniste. Kupuj pełnoziarnisty chleb, płatki i makarony.
krok 5
Nie daj się nabrać na kupno żywności oznaczonej jako niskotłuszczowa. wybrane tego typu produkty naładowane są kaloriami. Zawierają utwardzane oleje roślinne i/albo syrop kukurydziany o wysokiej zawartości fruktozy. Żaden z tych dodatków nie jest zdrowy.
krok 6
W żadnym wypadku nie daj się skusić na fast foody. Zamiast tego zjedz sałatkę. Hamburger i frytki nasączone są tłuszczem.
krok 7
Jak tylko będziesz czuła się na siłach, zacznij lekkie ćwiczenia. Jeżeli pogoda dopisze, wybierz się codziennie na 10 minutowy spacer z dzieckiem i powoli zwiększaj czas do 20 min. na dzień. Dziecko możesz nieść w nosidełku //albo chuście. Jeżeli obawiasz się, iż po pewnym czasie możesz być zbyt zmęczona ///albo dziecko jest zbyt ciężkie, weź ze sobą wózek. Najlepiej jeżeli na takie spacery będziesz chodzić z przyjaciółką.
krok 8
Znajdź proste metody na stopniowe zwiększanie swojego codziennego wysiłku. Mogą to być proste codzienne czynności – zaparkuj auto nieco dalej ////albo zamiast wjechać windą wejdź na górę po schodach.
krok 9
Karmiąc piersią spalasz własne zapasy tłuszczu (ok. 500 kalorii na dzień). Zatem im dłużej karmisz piersią, tym lepiej dla ciebie i dziecka.
krok 10
Rozważ pójście na siłownię. Wraz ze znajomymi zapisz się na siłownię i zacznij trenować. Poproś męża, by w tym czasie to on zajął się dzieckiem. wybrane siłownie oferują aktualnie szereg dodatkowych usług, w tym także opiekę nad dziećmi. W tym przypadku nie będziesz miała problemu ze znalezieniem wolnego czasu.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.