Leczenie Jak się zrelaksować? Oddychanie relaksacyjne. przyczyny. Co znaczy znajdziesz to rzucasz.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Jak się zrelaksować? Oddychanie relaksacyjne.?

Definicja z ang. How do you relax? Breathing relaxation., z niem. Wie erholen Sie sich? Atem Entspannung..

Co to znaczy: Jesteś zabiegana? Marzysz o chwili wytchnienia, lecz nawet jak już ją znajdziesz to rzucasz się na kanapę i pozwalasz ciału swobodnie nic nie robić? Skończ z taką metodą relaksacji i przerzuć się na coś bardziej efektywnego. Leżąc na kanapie nie myślisz o właściwym oddychaniu i odprężeniu psychicznym. A nasza psychika także chce się odprężyć.
krok 1
Znajdź ciche, spokojne miejsce. Usiądź wygodnie. Wyłącz telefon, telewizję i wszystko co Cię może rozpraszać. Najlepiej jeżeli będzie to okres w ciągu dnia, kiedy dzieci będą w szkole a mąż w pracy. Znajdź czas tylko dla siebie.
krok 2
Usiądź na ręczniku albo kocu. Dlatego będziesz czuła się bardziej komfortowo niż siedząc na posadzce czy parkiecie. Wyprostuj się, otwórz klatkę piersiową i płuca. Oddychaj głęboko.
krok 3
Skup się na oddychaniu. Zamknij oczy. Rozluźnij ciało. Myśl o oddychaniu, nie zaprzątaj sobie głowy problemami.
krok 4
Oddychaj głęboko, spokojnie poprzez dziesięć do dwudziestu min.. Staraj się to robić tak regularnie jak tylko się da, najlepiej każdego dnia.
krok 5
jeżeli w ciągu dnia nie masz czasu się w ten sposób zrelaksować, weź jeden powolny głęboki wdech. Wytrzymaj chwilkę i zacznij powoli wypuszczać powietrze z płuc. Miej przy tym zamknięte oczy.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.