Leczenie Ćwiczenia Kegla dla mężczyzn przyczyny. Co znaczy można kontrolować wytrysk i wzmocnić.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Ćwiczenia Kegla dla mężczyzn

Definicja z ang. Kegel exercises for men, z niem. Kegel-Übungen für Männer.

Co to znaczy: Jeżeli kiedykolwiek słyszałeś o mięśniach Kegla na pewno wiesz, iż dzięki nim można kontrolować wytrysk i wzmocnić doznania w czasie orgazmu. Mówi się także, iż mężczyźni którzy mają silne mięśnie Kegla mają ogromną szansę na wielokrotny orgazm. Warto zatem trochę poćwiczyć, prawda?
krok 1


Para w łóżku

Jeżeli kiedykolwiek wstrzymywałeś mocz w czasie sikania to właśnie wtedy użyłeś mięśni PC. Używasz ich także tak aby poruszyć penisem w czasie erekcji. To właśnie mięśnie PC są naszym celem. Możesz je wyczuć palcem - znajdują się pomiędzy odbytem a moszną.
krok 2


Przytulająca się para

W ćwiczeniach mięśni Kegla wspaniałe to jest iż można je ćwiczyć wszędzie - na plaży, w czasie oglądania telewizji i w biurze. Zacznij od kilku głębokich wdechów.
krok 3


Para razem w łóżku

Teraz zaciśnij mięśnie PC i przytrzymaj poprzez 5 sekund. Powtórz ćwiczenie ok. 5 razy z 3 sekundowymi przerwami.
krok 4


Kobieta z facetem w łóżku

Ćwiczenia powtarzaj 2 razy na dzień. Z dnia dziennie zwiększaj liczba powtórzeń do ok. 5 min..
krok 5


W łóżku

Jak już będziesz robił ćwiczenia po 5 min. i nie będą ci sprawiać trudności możesz zacząć zmieniać czas trwania pojedynczego ćwiczenia. Przykładowo po tygodniu zacznij zaciskać mięśnie na 10 sekund nie mniej jednak staraj się nie napinać reszty swojego ciała. Odpocznij 5 sekund i powtarzaj ćwiczenie poprzez 5 min..
krok 6


Ona na nim

Tak jak tj. ze wszystkimi ćwiczeniami nie należy się nadwyrężać a zatem ćwiczyć tego samego mięśnia każdego dnia. Ćwiczenia powodują mikrourazy mięśni, które później się regenerują i odbudowują stając się coraz mocniejszymi. Jednak po długim okresie uprawiania ćwiczeń te mikrourazy mogą się na siebie nałożyć i wywołać kontuzje i bóle.
By ich uniknąć należy robić przerwy 1-2 dniowe między kolejnymi ćwiczeniami.




Wskazówki i ostrzeżenia
Okresowo staraj się zmieniać liczba powtórzeń, czas pojedynczego ćwiczenia (zaciśnięcia mięśni PC) i czas całego treningu.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.