Leczenie Jak zwiększyć libido u mężczyzn przyczyny. Co znaczy reakcji seksualnych budzi strach.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Jak zwiększyć libido u mężczyzn?

Definicja z ang. How to increase libido in men, z niem. Wie Libido bei Männern zu erhöhen.

Co to znaczy: Niskie libido to coś, czego boi się każdy mężczyzna. Zaburzenia erekcji i brak reakcji seksualnych budzi strach nawet u najodważniejszych. Ma to spory wpływ na ich psychikę i zaufanie. Aczkolwiek w większości przypadków zaburzenia erekcji to problem natury psychologicznej, istnieje kilka sposobów na poprawę tego stanu. Kiedy myślisz, iż jest źle, twój stan jeszcze się pogarsza. Lepiej zwyczajnie zrelaksuj się i nie myśl o tym.
krok 1
Co wpływa na męskie libido?
Naukowcy twierdzą, iż na męskie libido spory wpływ mają aspekty psychologiczne i fizyczne. Psychika ma gdyż spory wpływ na twoje ciało. Jeżeli jesteś zestresowany robotą albo innymi problemami, na pewno odbija się to na twoim życiu seksualnym. Jesteś tak zajęty, iż nie masz czasu, aby zadbać o własną kondycję fizyczną i odpowiednio wypocząć. Okazuje się, iż nawet brak snu może wywołać rozdrażnienie, wzmocnić stres i prowadzić do spadku poziomu testosteronu, a to wpływa na pomniejszenie libido. Również całkiem inne uczucia, takie jak poczucie winy, gniew czy depresja, mogą prowadzić do zaburzeń na tym tle. Trudno jest określić jaka jest główna powód obniżenia libido. Jednakże większość lekarzy uważa, iż wywołane to jest spadkiem poziomu testosteronu.
krok 2
Testosteron to bardzo istotny męski hormon płciowy. Udowodniono, iż u mężczyzn po 30 roku życia rozpoczyna powoli obniżać się poziom testosteronu, a spadek ten może się gać nawet 10%. to jest powolny mechanizm, lecz mając 40 lat można go już dotkliwie odczuć. Stan ten określany jest jako andropauza, a więc męski odpowiednik menopauzy.
krok 3
Andropauza to stan, gdzie męski organizm przestaje wytwarzać odpowiednią liczba testosteronu. Niektórzy mężczyźni mogą od razu odczuć tego konsekwencje, inni zaś zaobserwują symptomy nieco później. Wszystko zależy gdyż od organizmu. Spadek poziomu testosteronu ma spory wpływ na to, jak mężczyźni wyglądają i jak się czują. Jego niedobór wiąże się np. ze zmniejszeniem gęstości kości. to jest kluczowa powód osteoporozy u mężczyzn i regularnie może prowadzić do złamań kości.
Inne symptomy andropauzy: powiększenie wagi ciała i masy tkanki tłuszczowej, pomniejszenie tkanki mięśniowej, wypadanie włosów, rozdrażnienie, nadmierne pocenie się, zaburzenia seksualne albo niskie libido.
krok 4
Aczkolwiek spadek poziomu testosteronu wpływa na mężczyzn na sporo sposobów, w najwyższym stopniu niepokojący jest fakt, iż prowadzi on do zaburzeń funkcji seksualnych. Mężczyźni starają się poprawić własne libido i udają się do lekarza po specjalne leki. Zamiast przyjmować tabletki, warto jednak poszukać źródła problemu.
krok 5
Jak zwiększyć libido?
Prawie każdy mężczyzna zdaje sobie sprawę z tego, iż poziom testosteronu możemy podnieść w naturalny sposób. Dlatego nie tylko zwiększysz własne libido, lecz dodatkowo poprawisz jakość życia. Wprowadź kilka zmian do swojego życia, to nic trudnego:
krok 6
Aktywność fizyczna. Ćwiczenia powinny być częścią twojego planu dnia. Brak ruchu jak i jego nadmiar może być szkodliwy dla naszego zdrowia. Ćwicz 45–60 min. na dzień, o wyznaczonej, stałej porze. Nie przemęczaj się jednak. Zbyt spora aktywność fizyczna skutkuje powiększenie produkcji kortyzolu, który hamuje i minimalizuje produkcję testosteronu.
krok 7
Dieta. Pamiętaj, iż „jesteś tym, czym jesz”. Spożywaj wiele białka, gdyż przyczynia się ono do produkcji testosteronu. Ogranicz spożycie węglowodanów, w szczególności tych, których źródłem jest cukier i skrobia (na przykład ziemniaki). Tłuszcz spożywaj w umiarkowanych ilościach. Wprowadź do swojej diety produkty, które znane są ze swoich właściwości zwiększających libido, takie jak: seler, awokado, banany, migdały czy ostrygi.
krok 8
Naturalne suplementy. Naturalne suplementy mogą znacząco przyczynić się do powiększenia libido. Zawierają one w swoim składzie specjalne substancje i ekstrakty roślinne, które nie wywołują jakichkolwiek skutków ubocznych.
krok 9
W naturalny sposób postaraj się podnieść poziom testosteronu. Twój styl życia i nawyki żywieniowe mogą wpłynąć na jego poziom. W większości przypadków prowadzenie zdrowego stylu życia może rozwiązać ten problem.
Regularne ćwiczenia pozwalają podnieść poziom testosteronu. Ruch nie tylko pomaga zwalczyć stres, lecz dodatkowo ma dobry wpływ na nasze zdrowie. Obniżony poziom stresu wpływa pozytywnie na produkcje testosteronu.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.