Leczenie Jak biegać, żeby spalić tłuszcz i schudnąć? Odchudzanie z bieganiem. przyczyny. Co znaczy.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Jak biegać, żeby spalić tłuszcz i schudnąć? Odchudzanie z bieganiem.?

Definicja z ang. How to run to burn fat and lose weight? Losing weight with running., z niem. Wie laufen, Fett zu verbrennen und Gewicht zu verlieren? Abnehmen mit Laufen..

Co to znaczy: By schudnąć musisz biegać z odpowiednią szybkością i w odpowiednim czasie. To bardzo istotne! Nie zawsze bieganie spowoduje spalanie tłuszczu!
buty do biegania, zegarek (stoper) albo pulsometr
krok 1


bieganie, dieta, odchudzanie

tak aby schudnąć, trzeba biegać wolno i długo. To musisz sobie zapamiętać na całą własną biegową przygodę. Masz biegać długo i powoli, bardzo powoli. To bardzo istotne!
Schudnąć nie jest łatwo. Gdyby było- nie czytalibyście tego poradnika. Na pewno nie pomoże sama dieta, nie pomoże także 10 min. spaceru na dzień. By spalić niepotrzebny tłuszczyk, musicie poświęcić trochę czasu, wysiłku i zrezygnować z waszych ulubionych ciastek z kremem.
You can do it!
Jak biegać, tak aby spalać tłuszcz? Już dawno udowodniono, iż tłuszcz jest najlepiej spalany w okolicach 65-70% naszego maksymalnego tętna. Tutaj w czasie treningu niezwykle przydatny okazuje się pulsometr. To urządzenie wskaże nam dokładne tętno i powie kiedy biec szybciej albo wolniej, by znaleźć się w określonej strefie tętna.
Prawie każdy jednak ma w domu pulsometr, lub

prawie każdy chce go mieć. Bez pulsometru także można skutecznie się odchudzać i spalać tłuszczyk z boczków.
Biegać trzeba wolno! Jeżeli nie masz jeszcze kondycji, by biec bez końca poprzez pół godziny - zacznij od spacerów, a raczej szybkiego marszu. Musisz poruszać się w takim tempie, by móc swobodnie rozmawiać. Wtedy- mniej więcej- Twoje tętno jest w zalecanym zakresie. Wtedy spalasz tłuszcz.
krok 2


dieta, bieganie, odchudzanie

Conajmniej pół godziny! 5 spacerków po 10 min. na dzień nie ma sensu. Organizm zacznie spalać tłuszcz po ok. 20 minutach wysiłku. Zatem, jeżeli biegasz/maszerujesz poprzez 30 min., to poprzez ostatnie 10 min. treningu Twój organizm najefektywniej spala tłuszcz.
Zatem, im dłużej będziesz na treningu, tym więcej tłuszczu spalisz. To chyba logiczne, prawda? Pamiętaj jednak, iż przyrost szybkości treningu nie da żadnego pożytku Twojemy brzuszkowi czy udom. Gdy trening jest szybszy- następuje wzrost masy mięśniowej i tak zwany siły biegowej.
Ty chcesz budowac wytrzymałość biegową i chudnąć. Zatem powtórzę się po raz trzeci- biegaj powoli!
jeżeli chcesz zacząć korzystać ze wspomnianego pulsometru, zajrzyj do porad na stronach biegowych (choćby tutaj) i wybierz odpowiedni sprzęt dla siebie. by schudnąć, wystarczy Ci najprostszy schemat (regularnie najtańszy).
krok 3

jeżeli chcesz zacząć biegać, skorzystaj z planów treningowych dla osób początkujących.
Najpopularniejszym planem treningowym, jest plan serwisu www.jak-biegac.pl .
Potem przyjdzie pora na bardziej zaawansowane treningi.
Życzymy powodzenia w zrzucaniu zbędnych kilogramów.




Wskazówki i ostrzeżenia
Po plany treningowe odwiedzaj portale biegowe, takie jak www.jak-biegac.plSkonsultuj się ze specjalistą albo lekarzem, zanim podejmiesz się wysiłku fizycznego. Odwiedź www.jak-biegac.pl, by zaczerpnąć porad.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.