Leczenie Jak jeść mniej słodyczy przyczyny. Co znaczy najchętniej być coś jadł? Potrafisz nawet o.

Czy pomocne?

100% pozytywne
3 głosy

Jak jeść mniej słodyczy?

Definicja z ang. How to eat less sweets, z niem. Wie zu essen weniger Süßigkeiten.

Co to znaczy: Jesteś "uzależniony" od słodyczy? Nie możesz przestać o nich myśleć i non-stop najchętniej być coś jadł? Potrafisz nawet o północy schrupać batonika? Wypróbuj poniższych porad, które mogą pomóc ci uwolnić się od ciągłego podjadania słodyczy.
Samodyscyplina
krok 1
Ilekroć masz ochotę na coś słodkiego sięgnij po wodę niegazowaną i wypij przynajmniej szklankę. Pijąc wodę zmniejszysz marzenie na słodkie. Nie zastępuj wody Coca-Colą albo innym napojem gazowanym - one zawierają wielką liczba cukrów.
krok 2
Spróbuj dodawać do potraw cynamon, gałkę muszkatołową, kolendrę albo goździki. One wzbogacą twoje pożywienie w naturalne cukry i je osłodzą. Efekty mogą cię mile zaskoczyć.
krok 3
Przyglądnij się dawce kofeiny którą spożywasz na dzień. Kofeina może powodować przyrost albo spadek cukru we krwi (także wpływa na jego stężenie), i może powodować odwodnienie organizmu.
krok 4
Zwiększ liczba snu i relaksu. Odpoczynek może wpłynąć na pomniejszenie pragnienia na słodkie. Jeśli twój organizm jest zmęczony i jesteś niewyspany, twoje ciało domaga się dodatkowego powera, a więc czegoś słodkiego. Innymi słowy niedobór snu i zmęczenie powodują że sięgamy po coś słodkiego, by zapodać dawkę energii.
krok 5
Jedz owoce i słodkie warzywa zamiast ciastek i batoników, nie tylko dlatego iż są zdrowe. Im więcej ich jesz tym bardziej zmniejszasz zapotrzebowanie na cukier.
krok 6
Jeśli postanowisz zastąpić cukier słodzikiem wybierz taki który nie jest przetwarzany chemicznie i barwiony. Wiedz jednak, iż słodzik może negatywnie wpłynąć na twoje zdrowie. Najlepszymi substytutami cukru to syrop klonowy, miód, suszone owoce czy mięta.
krok 7
Zacznij ćwiczyć, nawet 10 min. na dzień. Wysiłek fizyczny pomoże utrzymać poziom cukru we krwi na odpowiednim poziomie, a również zredukuje stres.




Wskazówki i ostrzeżenia
Duże spożycie mięsa może wpłynąć na większe zapotrzebowanie na słodkie, jeżeli masz taki problem skonsultuj się z lekarzem.Szanuj to co podpowiada ci twój organizm, jeśli dzięki powyższych porad albo innym metodą uda ci się nie jeść słodyczy, nie sięgaj po nie ponownie.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.