Leczenie Jak schudnąć po świętach przyczyny. Co znaczy świątecznym obżarstwie nie znika od razu.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Jak schudnąć po świętach?

Definicja z ang. How to lose weight after the holidays, z niem. Wie man Gewicht verlieren nach den Ferien.

Co to znaczy: Święta, święta... i po świętach, jednak dodatkowy tłuszczyk na brzuchu po świątecznym obżarstwie nie znika od razu. Stoisz na wadze w styczniu i zastanawiasz się jakim cudem poprzez ostatni czas udało ci się przytyć 3kg i w jaki sposób masz się ich pozbyć. Niezłą informacją jest fakt, iż świąteczne kilogramy da się stosunkowo szybko spalić.
krok 1
Przestań jeść resztki ze świąt
Pierwszym krokiem do schudnięcia jest zaprzestanie jedzenia resztek łakoci po świętach. Oczywiście nie chcesz marnować jedzenia kiedy na świecie są tysiące głodujących dzieci jednak nie napełnisz ich brzuszków, jeżeli będziesz się sam obżerać. Zapakuj resztę ciast świątecznych i innych smakołyków i wynieś do pracy, szkoły albo rozdaj przyjaciołom albo znajomym, którzy mają niedowagę.
krok 2
Zacznij się zdrowo odżywiać
Nie wszyscy o tym wiedzą, jednak 80% utraty wagi polega na kontrolowaniu swojej diety. Znajdź zatem dietę, która będzie ci odpowiadać i jej ściśle przestrzegaj. Najważniejsze, by znać reguły zdrowego odżywiania i nie pozwalać sobie na desery i fast foody.
krok 3
Zacznij często ćwiczyć
Nie musisz zapisywać się do fitness klubu czy na siłownię, by zacząć ćwiczyć. Nastaw budzik 30 min. wcześniej niż zazwyczaj, ubierz wygodne buty i idź pobiegać. Wystarczy 30 minutowy jogging każdego dnia, by w ciągu miesiąca schudnąć 4-5 kg.
krok 4
6 małych posiłków zamiast 3 dużych
Im częściej jesz tym lepszy twój metabolizm zatem zamiast jeść 3 duże posiłki na dzień jedz ich 6. Zacznij dzień od lekkiego śniadania, następnie zjedz w południe drugie śniadanie, później zdrową przekąskę, obiad, kolację i znów przekąskę przed snem (może to być nawet szklanka mleka).
krok 5
Pojedyncze porcje
Pierwsza porcja którą nakładasz sobie na talerz jest zazwyczaj wystarczająca, by zaspokoić głód. Po drugiej porcji czujesz się najedzony i pełny. Zatem kolejnym razem zanim sięgniesz po drugą porcję zastanów się czy na prawdę potrzebujesz więcej jeść.
krok 6
Zmień swój sposób myślenia
Największy wpływ na pozbycie się świątecznego tłuszczyku z brzucha ma siła twojej woli. jeżeli nie będziesz na prawdę chcieć schudnąć to nie pomoże ci w tym prywatny kucharz, trener osobisty albo inna osoba.
krok 7
To twój wybór
Sporo osób zwyczajnie nie może odmówić, jeżeli ktoś poczęstuje ich czekoladą albo ciastem. Pamiętaj, iż nie jesteś obezwładniony poprzez jakąś obcą moc, która cię zmusza do zjedzenia tego ciasta. To twój wybór czy je zjesz czy nie. Więc zwyczajnie odmów.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.