Leczenie Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób przyczyny. Co znaczy Chcesz by to nastąpiło jak.

Czy pomocne?

100% pozytywne
3 głosy

Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?

Definicja z ang. How quickly lose 5kg in a healthy way, z niem. Wie schnell 5kg in einer gesunden Art und Weise zu verlieren.

Co to znaczy: Poszukujesz metody, który pozwoli ci zgubić nadmierne kilogramy w zdrowy sposób? Chcesz by to nastąpiło jak najszybciej? Poniżej znajdziesz instrukcję jak utworzyć zdrowy plan odżywiania by osiągnąć upragniony cel. Płaski brzuch i piękną figurę.
krok 1
Prawidłowy plan odżywiania może pomóc ci stracić nie tylko 5 kg lecz i nawet 20. Wszystko polega na tym iż musi on być prawidłowo skonstruowany i być odpowiedni do twoich potrzeb i mieć odpowiednio zbilansowane proporcje spożywanego pożywienia.
krok 2
Wprowadzanie podanego niżej planu odżywiania powinno następować stopniowo. Nigdy nie powinno się zmieniać całej diety i przyzwyczajeń w jednej chwili.
krok 3
Podziel własne posiłki na 6 małych w czasie całego dnia. Wlicz w to także zdrowe i smaczne smakołyki między posiłkami. Spożywając 6 posiłków na dzień nie powinnaś odczuwać głodu.
krok 4
Nie jedz na noc. Ustal sobie godzinę ostatniego posiłku w ciągu dnia. Powinno to być 3-4h przed snem.
krok 5
Zaplanuj godziny swoich posiłków z wyprzedzeniem, wówczas będziesz wiedzieć co zjesz na kolejne danie. Sporządzanie posiłku w ostatniej chwili przeważnie kończy się tym iż jest on mniej odżywczy i bardziej kaloryczny.
krok 6
Jako zdrowe i smaczne przekąski możesz spożywać świeże i suszone owoce, jogurty, orzechy i nasiona słonecznika, dyni i inne. Staraj się unikać czipsów, ciastek, lodów. Nie dość iż bardzo tuczą są to jeszcze niezdrowe.
krok 7
Pij wiele wody niegazowanej w ciągu dnia między posiłkami, wypełni ona twój żołądek i nie będziesz odczuwać głodu. Powinnaś także wypijać szklankę wody tuż przed posiłkiem. To oszuka twój mózg i wcześniej da on sygnał o pełnym żołądku. Warto zastanowić się nad regularnym piciem wód zdrojowych "Jan", "Józef", "Słotwinka", "Zuber".
krok 8
Ogranicz ( lecz nie całkiem!) liczba spożywanego tłuszczu, zrezygnuj z Fast foodu, staraj się omijać majonez, masło, margarynę. Używaj mniej oleju do smażenia potraw. Unikaj mechanicznie odtłuszczonych produktów. Lepiej jest wypić szklankę pełnowartościowego, tłustego mleka niż litr mleka odtłuszczonego i plaster tłustego sera białego niż chudego sera białego (który mógłby być porównywany z jedzeniem trocin).
krok 9
Kompletnie zaprzestań spożywania soków w kartonach i gazowanych napojów. Zawierają one mnóstwo pustych kalorii. Jeżeli masz ochotę na sok - zrób sobie sama ze świeżych warzyw czy owoców.
krok 10
Staraj się spożywać pieczywo z pełnego ziarna, ogranicz pieczywo pszenne. Wprowadź brązowy ryż zamiast białego. Do każdego posiłku jedz warzywa.
krok 11
Nie zapominaj o zjedzeniu śniadania. Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem. Pobudza przemianę materii i dodaje energii na cały dzień.
krok 12
Spożywaj posiłki pomału i patrząc na to co jesz. Unikaj jedzenia przed telewizorem, wówczas zjadasz większa porcję. Nakładaj posiłek na mniejszy talerz, wówczas będziesz mieć optyczne wrażenie iż masz pełny talerz.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.