Leczenie Jak przestać się garbić przyczyny. Co znaczy się chodzić prosto. chęć.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Jak przestać się garbić?

Definicja z ang. How to stop slouch, z niem. Wie zu stoppen slouch.

Co to znaczy: Wciąż się garbisz? Istnieje sporo sposobów jak przestać się garbić i nauczyć się chodzić prosto.
chęć, motywacjapajączekpiłka rehabilitacyjna
krok 1


garbienie się

Stań prosto, Podnieś lekko głowę do góry. Od razu poczujesz się pewnie siebie. Musisz zdać sobie sprawę z tego jak wyglądasz jak jesteś zgarbiona. Plecy zaokrąglone, brzuch wypięty, piersi wklęsłe a oprócz tego – jesteś wiele niższa (poprzez co optycznie się wydaje iż przybyło ci kilka kilogramów). A oprócz tego – na pewno cierpisz na bóle pleców. Przede wszystkim musisz zrozumieć, iż wciąż zgarbiona nie wyglądasz olśniewająco – wręcz przeciwnie. Jak już zrozumiesz ten fakt to teraz musisz naprawdę chcieć przestać się garbić. Bez chęci i motywacji może być bardzo trudno.
krok 2
Najlepszą rzeczą która może pomóc nam przestać się garbić jest tzw pajączek. Ma on wbudowany sygnalizator złej postawy. Pajączek nauczyć cię nawyku prostowania się w naturalny sposób, przez wzmacnianie mięśni, odpowiedzialnych za poprawną postawę.
krok 3
Zacznij ćwiczyć. Najlepszymi ćwiczeniami które pomogą ci chodzić prosto są wszelakie ćwiczenia brzucha i grzbietu. Gdy mięśnie pleców i brzucha będą silne będziesz chodzić i siedzieć prosto w sposób kompletnie naturalny. Nie będziesz musiała już pamiętać o tym by się prostować. To będzie działo się „samo” i bez twojej wiedzy.
krok 4
Upewnij się iż twoja dieta jest dobrze zbilansowana i bogata w składniki odpowiedzialne za silne kości takie jak łosoś, jogurt, kapusta włoska i wapń i witaminę D zawartych w pożywieniu. by twoje kości były zdrowe i silne możesz dodatkowo uzupełnić własną dietę suplementami jak na przykład Mumio czy Olimp Osteoblock.
krok 5
Jeżeli siedzisz zwróć uwagę na to czy twoje plecy oparte są wygodnie na oparciu krzesła a stopy leżą swobodnie na podłodze. Siedząc przed komputerem bardzo łatwo zapomnieć o prawidłowej pozycji. Siedzenie na piłce rehabilitacyjnej zmusi cię do utrzymania poprawniej postawy (mięśnie są napięte, siedzi się prosto).
krok 6
Sprawdź własne buty. Czy są dobre? Jeżeli nie czujesz się całkiem komfortowo w swoich butach rozważ wizytę u podiatry.
krok 7
Stres może powodować iż twoje mięśnie są napięte a ty chodzisz przygarbiona. Jeżeli tak jest wówczas zapisz się na jogę i wykonuj każdego dnia rano ćwiczenia rozciągające. Wskazany jest także masaż.




Wskazówki i ostrzeżenia
Poprawna postawa ułatwia oddychanie.Im szybciej zaczniesz pracować nad własną postawą tym lepiej.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.