Leczenie Jak nie przytyć w czasie ciąży przyczyny. Co znaczy zdrowej wagi jest bardzo trudne. Stare.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Jak nie przytyć w czasie ciąży?

Definicja z ang. How not to gain weight during pregnancy, z niem. Wie kein Gewicht während der Schwangerschaft zu gewinnen.

Co to znaczy: Żadna kobieta nie chce wiele przytyć w momencie ciąży, jednak utrzymanie zdrowej wagi jest bardzo trudne. Stare powiedzenie o jedzeniu za dwoje, wprowadziło sporo kobiet w kłopoty. A prawda jest taka, iż nie jesz za dwoje tylko dzielisz się składnikami odżywczymi. Wszystko, co jesz zostaje strawione, a następnie przekazywane dziecku. I nie działa to tak, iż jedząc kanapkę połowa idzie do Twojego żołądka, a druga połowa do żołądka Twojego dziecka.
krok 1
Pij wiele wody:
Twoje ciało potrzebuje wiele wody, by skutecznie wypłukać toksyny. Staje się to nawet ważniejsze kiedy nosisz w sobie drugiego człowieka. Picie dużych ilości wody pomoże również w celu zapobiegania zakażeniom układu moczowego i zaparciom. Woda będzie również utrzymywać bieżący przepływ składników odżywczych poprzez układ dziecka.
krok 2
Kontroluj własną wagę:
Może to być ciężkie do stwierdzenia, czy przybywasz na wadze, czy czujesz się wciąż tak samo. Możesz czuć jakbyś miała zaraz pęknąć, lecz nie przytyłaś ani grama. Kobiety które próbują monitorować własną wagę, mogą czuć potrzebę jedzenia mniejszych posiłków, gdyż czują, iż przybrały na wadze za wiele, kiedy naprawdę nie przytyły. Zmniejszanie posiłków w czasie ciąży nigdy nie jest dobrym pomysłem.
krok 3
Pływanie:
To jest doskonałe ćwiczenie, by utrzymać odpowiednią wagę w czasie ciąży.

To jest także dobry sposób na pozbycie się stresu. Dodatkowa waga, którą przybrałaś w ciąży daje własne znaki na kolana, kostki, stopy i sporo miejsc na plecach. Pływanie pozwala na złagodzenie fizycznego stresu, dając Twojemu ciału przerwę od dźwigania dodatkowego ciężaru.
krok 4
Witaminy:
Przyjmowanie witamin prenatalnych jest rekomendowane prze wszystkich lekarzy. sporo ludzi przyjmuje witaminy i składniki odżywcze poprzez regularną dietę, lecz kobiety w ciąży podzielone są tym wszystkim ze swoim dzieckiem. Dobrym pomysłem jest dodatkowe uzupełniane diety w wapń, gdyż jest on konieczny w budowaniu kości dziecka. Czasami po porodzie kobiety dowiadują się, iż mają osteoporozę, co jest rezultatem niedoboru wapnia.
krok 5
Zdrowa dieta:
Poprawny rozwój dziecka zaczyna się, kiedy jesteś zdrowa. Upewnij się, iż spożywasz odpowiednią liczbę posiłków. Poprawna liczba dziennego spożycia powinna zawierać od 6 do 11 porcji ziarna, od 3 do 4 porcji mleka, od 4 do 6 porcji warzyw i owoców i od 80 do 100 g białka (1 porcja to garść albo jedno średniej wielkości warzywo czy owoc). Staraj się unikać fast foodów i szybkich posiłków pełnych pustych kalorii. Zrównoważona dieta pomoże Ci również czuć się lepiej i utrzymać energię poprzez cały dzień.
krok 6
Spacerowanie:



To jest jedno z najmniej uciążliwych ćwiczeń które jest możliwe do wykonywania w momencie ciąży. Nawet jeżeli możesz tylko wyjść na 15 do 20 min. każdego wieczora,




to jest lepsze niż nic. Oczywiście, może to być dobry pomysł, by porozmawiać o tym z lekarzem, jeżeli nie jesteś zwolenniczką aktywności fizycznej. Dobrym pomysłem jest zaczęcie spacerowania przed zajściem w ciążę, by nagła aktywność fizyczna nie była zbyt sporym szokiem dla Twojego organizmu.
krok 7
Joga:
Niesamowite jest jak pozycje jogi mogą być modyfikowane. Są rodzaje jogi, które kobieta może kontynuować po porodzie. Joga jest świetnym ćwiczeniem dla budowania siły i dla prowadzenia zdrowego trybu życia, bez wkładania dużego wysiłku.




Wskazówki i ostrzeżenia
jeżeli myślisz o zajściu w ciążę i urodzeniu dziecka mam nadzieję, iż te 7 wskazówek pomoże Ci utrzymać wagę w czasie ciąży.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.