Leczenie Jak pozostać młodym przyczyny. Co znaczy życia. Wokół widzimy ludzi, którzy się starzeją i.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Jak pozostać młodym?

Definicja z ang. How to stay young, z niem. Wie jung zu bleiben.

Co to znaczy: Od chwili swoich narodzin rozpoczynasz naukę, iż starzenie się jest częścią życia. Wokół widzimy ludzi, którzy się starzeją i wiemy, iż podobnie będzie z nami. Lecz nauka udowadnia, iż możemy, chociaż częściowo zatrzymać mechanizm starzenia się i uczynić go bardziej znośnym. Nawet bez pomocy nauki możemy zrobić rzeczy, które opóźnią mechanizm starzenia i pomogą nam na długo zatrzymać młodość. Poniżej znajdziesz wskazówki, co zrobić aby na dłużej pozostać młodym.
krok 1
Jeśli palisz rzuć ten brzydki nałóg.
Nie przynosi to absolutnie żadnej korzyści tylko niszczy twoje zdrowie. Twoja skóra staje się pomarszczona, sucha i żółtawa. Nie trzeba chyba dodawać, iż narażasz się również na poważne choroby płuc, przyrost ciśnienia tętniczego i nowotwory.
krok 2
Włącz do diety kwasy tłuszczowe, by utrzymać skórę elastyczną i zadbać o zdrowie układu nerwowego i poprawne krążenie.
Jedz ryby przy najmniej raz w tygodniu, by zapewnić sobie poprawne spożycie kwasów omega-3, omega-6 i DHA. Twoja skóra będzie wyglądać znacznie lepiej a twój mózg będzie sprawniej funkcjonował.
krok 3
Ćwicz i utrzymuj stałą wagę.
Uważaj aby nie przytyć za wiele, lecz nie przesadzaj również z odchudzaniem. Twój organizm potrzebuje określonej liczby kalorii, by poprawnie funkcjonować, więc nie wolno ci się głodzić. Nie wolno ci się również nadmiernie objadać, nadmiar tkanki tłuszczowej powiększa ryzyko zawału. Twoje ciało powinno być utrzymane w dobrych proporcjach.
krok 4
Zwalcz wolne rodniki.
Wolne rodniki uszkadzają komórki i powodują przyspieszenie procesu starzenia. lecz na szczęście możesz zwalczać wolne rodniki włączając do diety wiele warzyw. Zwróć szczególną uwagę na te, które zawierają przeciwutleniacze takie jak na przykład beta karoten. Przeciwutleniacze chronią komórki i pozwalają dłużej zachować młody wygląd.
krok 5
Dbaj o serce, kontroluj ciśnienie.
Zdrowe serce i układ krążenia znacząco wpływa na nasz wygląd i samopoczucie.
krok 6
Ćwicz mięśnie.
Starsi ludzie regularnie nie mają siły aby coś zrobić z racji na słabe, zwiotczałe mięśnie. Zapobiegniesz takiej sytuacji często ćwicząc mięśnie. Mocne mięśnie pozwalają również utrzymać szkielet w dobrej kondycji, bo stanowią dla niego idealną podporę.
krok 7


Kobieta ćwicząca jogę

Postaw na jogę.
Zapisz się na zajęcia jogi, to jest doskonały sposób na osiągniecie równowagi wewnętrznej.
krok 8
Ćwicz swój mózg.
Badania dowodzą, iż jeśli często trenujesz swój mózg nie będziesz zapominać. Układaj puzzle, rozwiązuj krzyżówki, rozmawiaj ze znajomymi.
krok 9


Kobieta zwiedzająca Włochy

Wiek nie jest w twoim ciele, ale w głowie.
Tańcz, podróżuj, ucz się i rób wszystko, co lubisz. Nie myśl o starości, pomyśl raczej jak najpełniej cieszyć się życiem.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.