Leczenie Jak ćwiczyć mięśnie Kegla przyczyny. Co znaczy podtrzymanie dnia miednicy i pęcherza.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Jak ćwiczyć mięśnie Kegla?

Definicja z ang. How to practice Kegel muscles, z niem. Wie Kegel Muskeln üben.

Co to znaczy: Mięśnie Kegla to mięsień łonowo-guziczny odpowiedzialny za kontrolę i podtrzymanie dnia miednicy i pęcherza. Mięśnie te mają także olbrzymi wpływ na doznania seksualne. Ćwiczenia te powinny wykonywać wszystkie kobiety bez względu na wiek. Silne mięśnie Kegla to rewelacyjny seks, mniej bolesny i łatwiejszy poród jak także prawie 100% gwarancja iż w późniejszych latach swojego życia unikniemy problemów związanych z nietrzymaniem moczu.
krok 1
By wzmocnić mięśnie Kegla zaciskaj mięśnie pochwy i odbytu na ok. 10 sekund. Czynność tą powtarzaj poprzez ok. 20 min. z kilkusekundowymi odstępami czasu między poszczególnymi seriami.
krok 2
Na początku możesz robić po kilka serii zaciskając mięśnie pochwy i odbytu na 5 sekund. Z dnia dziennie zwiększaj liczba serii jak także czas napięcia mięśni.
krok 3




Ćwiczenia Kegla można wykonywać w różnych pozycjach. Możesz stać w delikatnym rozkroku albo leżeć na plecach z kolanami uniesionymi do góry a stopami na ziemi. Ćwiczenia mięśni Kegla możesz wykonywać właściwie zawsze i wszędzie - w kolejce na poczcie, w pracy siedząc przed komputerem czy w czasie mieszania gotującej się zupy.
krok 4


taniec brzucha

Jeżeli chcesz wzmocnić mięśnie Kegla zapisz się na kurs tańca brzucha. Taniec brzucha złożona jest właśnie pomiędzy innymi z ruchów bioder i napinaniu mięśni Kegla. Dlatego właśnie wszystkie tancerki brzucha są wspaniałymi kochankami!
krok 5
w czasie napinania mięśni pochwy i odbytu nie należy napinać dolnych partii brzucha. Na początku ćwiczeń może być ci trudno dlatego kontroluj ręką czy twój brzuch jest napięty. Jeżeli tak to się rozluźnij i spróbuj jeszcze raz.
krok 6


kulki gejszy

Mięśnie Kegla można wzmocnić używając na kulek gejszy. Kulki umieszcza się w pochwie i nosi każdego dnia kilka godz.. Kulki oprócz tego, iż wzmacniają mięśnie pochwy to dostarczają niesamowitych przeżyć i rozkoszy (patrz: kulki gejszy).
krok 7


Wspaniały seks

Silne mięśnie Kegla sprawią, iż twój seks będzie jeszcze wspanialszy niż dotychczas. Kobiety, które mają słabe mięśnie Kegla mają problem z osiągnięciem orgazmu. Dzięki ćwiczeniom tych mięśni sprawisz iż zarówno ty będziesz lepiej czuć partnera jak i on Ciebie.




Wskazówki i ostrzeżenia
Silne mięśnie Kegla ochronią kobiety w momencie porodu przed nacięciami i pęknięciami. Dzięki nim łatwiej jest także powrócić do formy po porodzie.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.