Leczenie Jak mieć lepszą i dłuższą erekcję przyczyny. Co znaczy Ponoć jest sporo rozwiązań.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Jak mieć lepszą i dłuższą erekcję?

Definicja z ang. How to have a better and longer erections, z niem. Wie man eine bessere und längere Erektionen.

Co to znaczy: To odwieczne pytanie większości mężczyzn: jak mieć lepszą i dłuższą erekcję? Ponoć jest sporo rozwiązań, ćwiczenia, maści, specjalne pompki, lecz żadna z nich nie jest bez wad. W rzeczywistości jest tak, iż jesteśmy bądź błogosławieni bądź przeklęci z tym, co dostaliśmy od Boga. Jeżeli podejdziesz poważnie do poniższych porad to może zmaksymalizować efekty twoich działań. Te wskazówki mogą się przydać jak z góry będzie wiadomo, iż masz uprawiać seks. Może się okazać, iż twój penis odbędzie długą, rozkoszną podróż do celu a nie wyskoczy po drodze.
krok 1
Odpowiednio się odżywiaj
By mieć niesamowity wzwód twój organizm zużywa naprawdę wiele energii. Dlatego właściwe odżywianie jest jednym z ważniejszych czynników, które wpływają na to, iż możesz uprawiać seks nawet kilka razy w ciągu dnia. Węglowodany są konieczne. Męski organizm potrzebuje ogromnej dawki węglowodanów, które dostarczają niezbędnej energii. Makaron i chleb są cennym źródłem tych składników, dlatego powinny znajdować się w codziennej diecie. Nie zapominaj również o cynku, który powinieneś zażywać codziennie. Cynk jest konieczny do produkcji testosteronu, spermy i plemników. Ten minerał możesz znaleźć w owocach morza, wątróbce, grochu i fasoli bądź w formie pastylek. Przed seksem powinieneś unikać wytwórów o wysokiej zawartości tłuszczu, gdyż jego nadmiar obniża poziom testosteronu w organizmie, minimalizuje libido i sprawia, iż możesz mieć poważne problemy z wytryskiem. Niezdrowa dieta może prowadzić do gorszego krążenia krwi a tym samym problemu z erekcją. Należy unikać przejadania się przed seksem. Jeżeli wybierasz się na obiad zapomnij o połączeniu przystawki z pierwszym i drugim daniem i deserem, jeżeli wiesz, iż będziesz uprawiał później seks. Jedź minimum godzinę przed seksem to pozwoli twojemu organizmowi na odpowiednie trawienie.
krok 2
Wybieraj odpowiednią pozycję
Pozycje seksualne, w których jesteś na górze takie jak misjonarska czy na pieska pozwalają na większy przepływ krwi a tym samym lepsze erekcje. Tj. proste jak prawo grawitacji. Kochając się z kobietą nie wybieraj na pierwszy raz pozycji, w której ona jest na tobie. Krew będzie miała tendencję do zarządzania się w dół i tym samym utrudni wytrysk. Ona będąc na górze ma większą kontrolę ruchu, co pozbawia ciebie równie dużej kontroli.
krok 3
Ogranicz własną wrażliwość,

by wydłużyć stosunek
Klasyczną sposobem,


by wydłużyć czas erekcji jest prezerwatywa. Jeśli kobieta nie nakłania cię do założenia prezerwatywy są inne możliwości,



by przedłużyć stosunek. Możesz stosunkowo regularnie zmieniać pozycję bądź odpowiednio nakierować własną psychikę. Naucz się kierować swój umysł na inne myśli w trakcie seksu a pozwoli ci to przesunąć w momencie okres wytrysku.
krok 4
Zapomnij o lekach
Leki na niektóre choroby takie jak depresja czy fobia społeczna czy lęki są bardzo powszechne w dzisiejszych dniach. Leki te są mordercą twojej erekcji. Jeśli zażywasz takie leki skonsultuj się z lekarzem czy naprawdę jest aż taka konieczność abyś je zażywał. Jeśli diagnoza będzie, iż tak to możesz pożegnać się z udanym życiem seksualnym.
krok 5
Nie przemęczaj się
Zastanów się czy nie przeceniasz swoich możliwości i nie robisz zbyt sporo jak na własne siły. Jeśli twój organizm będzie wyczerpany możesz pożegnać się z właściwą erekcją, a twoja sperma będzie niczym ptasie mleczko.
krok 6
Uspokój nerwy
Zbyt sporo niepokoju i nerwów może skurczyć twojego penisa jak sweterek wyprany w zbyt wysokiej temperaturze. Niestety seks również skutkuje regularnie niepokój wskutek zbyt niskiej samooceny z racji na sylwetkę czy małego penisa. Ta trema pojawia się zawsze w najgorszym momencie jak np. pierwszy seks z nową kochanką. To istotne,




by znaleźć sposób na rozładowanie tych nerwów, które dopadają w czasie seksu. Jedną z metod może być seks z różnymi kobietami aż do momentu, gdy z którąś z nich będziesz czuł się komfortowo.
krok 7
Ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz
Ćwiczenia mięśni brzucha pomogą ci umięśnić go, co natomiast pomoże w podtrzymaniu dłuższej erekcji. Jeśli masz problem z samoakceptacją nie znajdziesz lepszego leki niż aktywność fizyczna. Zapisz się na siłownię albo wybierz inną formę aktywności fizycznej. Razem z przyrostem mięśni na twoim ciele będzie rosła twoja pewność siebie. Nie będziesz krępował się rozebrać przed dziewczyną a twoje libido bardzo wzrośnie. Poleca się również ćwiczenia mięśni kegla, które znajdują się pomiędzy odbytem a moszną i odpowiedzialne są za lepszy przepływ krwi i tym samym sposobność kontrolowania erekcji. Nieoficjalne badania mówią, iż ćwiczenia mięśni kegla powodują powiększenie się obwodu penisa. Najprostszym ćwiczeniem na te mięśnie jest wstrzymywanie strumienia moczu bądź zaciskanie odbytu, co możesz robić praktycznie w każdym momencie i każdej chwili.
Patrz również: Ćwiczenia Kegla dla mężczyzn
krok 8
Nie pal i nie pij w nadmiarze
Palenie tytoniu spowalnia krążenie krwi w organizmie. jeżeli chcesz mieć pełną kontrolę nad erekcją konieczne jest poprawne krążenie krwi. Zbyt duże ilości alkoholu otępiają, co sprawia, iż nie jesteś tak wydajny jak bez procentu w organizmie, a dodatkowo przyczyniają się do prostaty. jeżeli zależy ci na udanym seksie koniecznie musisz w dużej mierze zrezygnować z tych niezdrowych używek.
krok 9
Nie masturbuj się zbyt regularnie
Zbyt częste masturbowanie może prowadzić do tego, iż twoja ochota na seks z kobietą będzie o sporo mniejsza. Wielu mężczyzn robi tak z wygodnictwa – po ciężkim dniu wolą sami się zadowolić, co nie wymaga od nich nadmiernej aktywności fizycznej. Nie porównuje się to jednak do seksu z partnerką, co niesie ze sobą o sporo więcej doznań. Jeśli masturbowanie się jest już twoją rutyną to musisz to zmienić. Czasem wystarczy odrobina silnej woli.




Wskazówki i ostrzeżenia






by mieć lepszą i dłuższą erekcję przede wszystkim musisz zadbać o zdrowie i kondycję fizyczną. Wielu mężczyzn myśląc, iż mają zbyt małego penisa stosują różne sposoby mając nadzieję, iż uda im się zwiększyć jego rozmiary. Tak naprawdę wielkość nie jest aż taki ważny. Co z tego jak będziesz miał większego, gdy nie dotrzesz do mety wskutek zadyszki czy będziesz miał ograniczone ruchy wskutek za bardzo zwisającego brzucha. Przede wszystkim musisz uwierzyć w siebie, w czym z pewnością pomoże lepszy wygląd. sporo kobiet woli mężczyzn z mniejszym penisem, gdyż starają się oni bardziej. Skorzystaj z powyższych porad a przekonasz się, iż twoje życie seksualne odmieni się o 180 stopni.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.