Leczenie Jak naturalnie powiększyć penisa przyczyny. Co znaczy powiększyć swojego penisa.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Jak naturalnie powiększyć penisa?

Definicja z ang. How to naturally enlarge the penis, z niem. Wie man natürlich den Penis vergrößern.

Co to znaczy: Wielu mężczyzn na pewno zastanawia się jak efektywnie i stosunkowo szybko powiększyć swojego penisa. Zwiększenie członka daje poczucie pewności siebie i poprawia samoocenę. Chcesz zrobić to w sposób prosty i dyskretny? Przeczytaj poniższe wskazówki, a podpowiem ci jak to zrobić. Zanim przystąpisz do ćwiczeń nie zapomnij o rozgrzewce i zastosuj specjalne olejki intymne.
krok 1
Ćwiczenia rozciągające:
1. Wyciągnij członka bezpośrednio przed siebie i przytrzymaj 5 – 7 sekund.
2. Chwyć go mocno w dłoń i pociągnij w kierunku prawej strony. W tym momencie po lewej stronie powinieneś odczuwać lekkie napięcie. Przytrzymaj członka w tej pozycji poprzez 5 – 6 sekund.
3. Teraz przesuń penisa w lewą stronę. Przytrzymaj go poprzez 5 – 6 sekund.
4. Następnie pociągnij członka w dół i przytrzymaj go poprzez 5 – 6 sekund.
5. Na koniec przesuń swojego penisa do góry i również przytrzymaj 5 – 6 sekund.
6. Powyższe czynności powtarzaj kolejno poprzez 5 – 6 min..
Ćwiczenie powinieneś wykonać przynajmniej 10 -12 razy.
krok 2
Ćwiczenia okrężne rozciągające.
1. Wyciągnij członka bezpośrednio przed siebie i przytrzymaj w takiej pozycji poprzez 5 – 7 sekund
2. Przytrzymaj go mocno i pociągnij do góry. Przytrzymaj go w takim położeniu poprzez 5 - 6 sekund.
3. Teraz chwilę na właściwe ćwiczenie rozciągające. Zacznij powoli obracać swojego członka w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, aż do momentu gdy dotrzesz do punktu wyjściowego.
4. Powtórz czynność przynajmniej 20 – 30 razy.
krok 3
Siadające ćwiczenie rozciągające
1. Zacznij masować swojego członka, żeby znalazł się w początkowej fazie wzwodu.
2. Przesuń swojego penisa do tyłu i usiądź powoli na krześle. Twoje ciało powinno znajdować się z przodu, a penis powinien być skierowany do tyłu. Przyjmij taką pozycję, w której poczujesz, iż członek jest odpowiednio rozciągnięty.
3. Pozostań w tej pozycji poprzez przynajmniej 5 – 10 min..
krok 4
Najważniejsze ćwiczenie rozciągające.
1. Masuj swojego członka, tak aby znalazł się w stanie częściowej erekcji.
2. Prawą ręką chwyć członka u podstawy, otocz go kciukiem i palcem wskazującym – tak jakbyś pokazywał na palcach symbol „OK”.
3. Powoli przesuwaj rękę w kierunku wierzchołka penisa. Czynność ta powinna zając ci ok. 2 – 3 sekundy.
4. Gdy dotrzesz do wierzchołka, palcami lewej dłoni, w ten sam sposób co wyżej, chwyć członka u podstawy.
5. Powtórz powyższe czynności, używając na zmianę raz jednej, raz drugiej ręki. Dotknij każą część członka w wyjątkiem główki.
Wykonaj to ćwiczenie przynajmniej 70 – 80 razy poprzez ok. 5 – 7 min..
krok 5
Naciąganie i przytrzymanie.
Ćwiczenie to wykonuje się tak samo, jak w opisane w kroku 4. Istnieje tylko jedna najważniejsza różnica, gdy dotrzesz do wierzchołka członka, przytrzymaj go w tej pozycji poprzez ok. 10 sekund. Wykonaj je w 20 powtórzeniach.
krok 6
Ćwiczenia rozciągające
1. Otocz swojego penisa palcem wskazującym i kciukiem prawej dłoni.
2. Wyciągnij członka przed siebie i przytrzymaj w tej pozycji poprzez 5 sekund.
3. Kciukiem lewej reki, delikatnie naciskaj podstawę członka.
4. Powoli przesuwaj kciuk wzdłuż prącia, stale wywierając nacisk, aż do momentu gdy dotrzesz do główki. Powinno to trwać nie dłużej niż 10 sekund.
5. Teraz powoli przesuwaj kciuk z powrotem ku podstawie. Ta czynność powinna trwać nie dłużej niż 10 sekund.
6. Ćwiczenie powtórz 10 razy.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.