Leczenie Jak wydłużyć stosunek przyczyny. Co znaczy uważane jest, iż mężczyzna nie potrafi uprawiać.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Jak wydłużyć stosunek?

Definicja z ang. How can I increase the ratio, z niem. Wie kann ich das Verhältnis erhöhen.

Co to znaczy: Czy kiedykolwiek chciałeś wydłużyć czas, zanim nastąpi wytrysk? Powszechnie uważane jest, iż mężczyzna nie potrafi uprawiać seksu dłużej, niż 7 min.. Najwyższy czas to zmienić.
Skorzystaj z poniższych wskazówek. Zwiększ swój popęd płciowy, przyjemność doznań i wydłuż czas erekcji.
krok 1
Na początek można skorzystać z krótkoterminowych rozwiązań. Sposób ten jest efektywny, lecz minimalizuje przyjemność jaka wiąże się z seksem. W czasie stosunku mężczyzna może poruszać się z różną prędkością, nie mniej jednak większość mężczyzn łatwiej osiąga orgazm w czasie szybszego tempa. Zatem może warto zwolnić? Po drugie, postaraj się tylko w połowie skupić na seksie albo nie zobacz na ciało partnerki, tylko na jej twarz. Całuj ją i staraj się mieć zamknięte oczy, faceci to przecież wzrokowcy. Im więcej widzisz, tym bardziej się nakręcasz i szybciej osiągasz orgazm. Zachowaj jednak ostrożność, jeżeli zbytnio będziesz się zastanawiał nad tym, jak odciągnąć własne myśli od seksu, możesz stracić na niego ochotę. To jest zatem rozwiązanie czasowe.
krok 2
Następna rzeczą, jaka możesz zrobić, by poprawić swój rezultat, to prowadzić aktywny tryb życia i pozbyć się wszystkich zbędnych kilogramów. Dlatego poprawi się także stan twojego zdrowia. Bądź aktywny, ćwiczenia są dobre dla twojego ciała.
Jedz zdrowo i nie przejadaj się, w szczególności tuż przed seksem. Pamiętaj także, iż jedzenie niektórych pokarmów może zwiększyć popęd płciowy. Spożywaj żywność bogatą w witaminy A, B, C i E, zawierającą cynk, selen, mangan, przeciwutleniacze i fitoestrogeny, które pomogą ci zachować popęd płciowy. Wypróbuj żywność, taką jak seler, ostrygi czy banany.
krok 3
Teraz chwilę na najważniejszy i nieraz w najwyższym stopniu skuteczny sposób. Zwykle mężczyźni przystępują do penetracji, a gdy następuje wytrysk - wycofują się. Nic więc dziwnego, iż nie trwa to długo. Szybki stosunek i częsta masturbacja uczą mięśnie, iż wytrysk musi nastąpić tak szybko, jak tylko to jest możliwe. Zatem jak wytrzymać dłużej? Istnieją na to trzy metody:
Przede wszystkim zmniejsz częstość masturbacji, a najlepiej kompletnie jej zaprzestań.
jeżeli jesteś z partnerką, zwiększaj, a następnie zmniejszaj intensywność doznań. Kochaj się, a za chwilę zwolnij. Wprowadź członka do narządów kobiety i poruszaj się, dopóki nie poczujesz, iż zbliża się wytrysk. Każdy mężczyzna zdaje sobie sprawę z tego, kiedy to nastąpi. Tuż przed punktem kulminacyjnym wyciągnij członka. Poczekaj, aż duże podniecenie opadnie i kontynuuj. jeżeli będziesz zbliżać się do wytrysku, ponownie wyjmij członka. Nie to jest łatwe i może wymagać od ciebie kilku prób, zanim udoskonalisz tę technikę. Powtarzaj to tak regularnie, jak tylko możliwe i tak długo, jak tylko potrafisz wytrzymać.
jeżeli jesteś sam, masturbuj się jak zazwyczaj, używając tej samej techniki. Jednakże tuż przed punktem kulminacyjnym zatrzymaj się, poczekaj, aż podniecenie nieco opadnie i kontynuuj. Powtarzaj tę czynność tak długo, ile tylko dasz radę.
krok 4
Ostatni sposób może być również bardzo efektywny. W ciągu dwóch tygodni możesz wydłużyć czas stosunku z 7 do 25 min.. Być może z czasem uda ci się wytrzymać jeszcze dłużej. Sposób ta wymaga trochę determinacji, lecz pozwala się w pełni cieszyć z seksu poprzez dłuższy czas. Sposób ten polega na regularnym ćwiczeniu tak zwany mięśni Kegla, które pomagają regulować czas wytrysku. Dlatego przedłużasz czas stosunku, możesz mieć mocniejszą erekcję, a dodatkowo będziesz mieć niesamowity orgazm. Warto więc wykonać te proste ćwiczenia. Oto jak się do tego zabrać:
Po przeczytaniu tego artykułu idź do łazienki i zacznij sikać. W połowie oddawania moczu, wstrzymaj go. Mięśnie, których używasz w czasie tego procesu to właśnie mięśnie Kegla. Trzymaj zaciśnięte mięśnie tak długo, jak tylko dasz radę.
Za każdym razem, gdy napniesz mięśnie Kegla, policz w myślach do pięciu. Powtórz kilkakrotnie napinanie i rozluźnianie tych mięśni. Mięśnie te możesz ćwiczyć napinając mięśnie ud i pośladków. Możesz to robić w dowolnym miejscu, a nikt nawet tego nie zauważy.
Daj sobie nieco czasu. Pracuj nad mięśniami, a w przypadku potrzeby daj sobie nieco odpoczynku. Poczuj własne mięśnie, jeżeli są one słabe po treningu, zrób dzień wolnego. Dzięki tym ćwiczeniom na pewno wydłużysz czas stosunku.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.