Leczenie Jak wzmocnić mięśnie Kegla mężczyzn przyczyny. Co znaczy Zastanawiają się nad tym jak nad.

Czy pomocne?

100% pozytywne
6 głosów

Jak wzmocnić mięśnie Kegla mężczyzn?

Definicja z ang. How to strengthen the muscles Kegel men, z niem. Wie die Muskeln Kegel Männer zu stärken.

Co to znaczy: Kontrolowanie wytrysku jest wielkim i wstydliwym problemem dla wielu mężczyzn. Zastanawiają się nad tym jak nad nim zapanować i co zrobić by móc prowadzić normalne życie erotyczne. Oczywiście jest rozwiązanie. Przede wszystkim musisz wypracować własne mięśnie Kegla zwane inaczej mięśniami PC. Mięśnie Kegla pozwalają kontrolować przepływ moczu i nasienia a również twardość penisa w czasie erekcji. Mięśnie te są bardzo istotne. Dobrze wyćwiczone dają pewność, iż sprawność twojego członka będzie równie świetna w późniejszych latach z czym problem ma wielu mężczyzn. Sporym plusem możliwości ćwiczenia tych mięśni to jest iż możesz je trenować praktycznie w każdej sytuacji i miejscu i nikt nie będzie o tym wiedział. Dzięki dobrze wyćwiczonym mięśniom Kegla będziesz miał o sporo lepszy seks, będziesz mógł kontrolować wytrysk a liczba nasienia będzie o sporo większa.
krok 1
Co są to mięśnie Kegla
Mięśnie Kegla zwane również mięśniami PC to mięśnie położone dookoła kości łonowej i prostaty. Zlokalizowanie tego mięśnia nie jest takie trudne. w czasie erekcji spróbuj poruszać penisem – mięsień który za to odpowiada to właśnie PC, podobnie gdy oddając mocz w pewnym momencie zatrzymujesz jego strumień – to również mięśnie Kegla. w czasie tych prób możesz wyczuć ten mięsień dotykając palcami rejon pomiędzy odbytem a moszną.
krok 2
Ćwiczenia
Jednym z najprostszych sposobów ćwiczenia mięśni PC jest zatrzymywanie strumienia moczu, i zaciskanie odbytnicy. Wspaniałe to jest iż mięśnie te możesz ćwiczyć praktycznie w każdym momencie a efekty widoczne są już po miesiącu.
krok 3
Ćwiczenie 1
Zaciśnij i przytrzymaj mięsień Kegla poprzez 5 sekund. Rozluźnij i powtórz.
krok 4
Ćwiczenie 2
Szybko zaciskaj i rozluźniaj mięśnie PC 10 razy.
krok 5
Ćwiczenie 3
Zaciskaj i rozluźniaj mięśnie PC w długich i krótkich odstępach zaciskając je raz krócej raz dłużej.
krok 6
Ćwiczenie 4
Napnij te mięśnie najmocniej jak możesz i trzymaj tak długo jak dasz radę lecz nie krócej niż 2 minuty.
Pamiętaj iż to są ćwiczenia wzmacniające dlatego także jak w razie innych mięśni musisz rozpoczynać od słabszych treningów i stopniowo je zwiększać. Zacznij od dwóch sesji na tydzień.
krok 7
Ćwiczenie 5
Zaciskaj mięśnie PC co najmniej 100 razy – w szybkim tempie zaciskaj i rozluźniaj.
krok 8
Ćwiczenie 6
Dokręć jak to tylko możliwe – zaciskaj mięśnie Kegla na co najmniej 20 sekund. Rób ok. trzydzieści sekund przerwy pomiędzy seriami.
krok 9
Ćwiczenie 7
Zaciskaj i rozluźniaj tyle razy ile chcesz – ten dzień jest powinien być dostosowany do twoich chęci i możliwości. Postaraj się by sesja nie trwała krócej niż dwie minuty codziennie.
Po tych krokach powinieneś być w stanie zrobić minimum 200 powtórzeń.
krok 10
Kiedy Ćwiczyć mięśnie Kegla?
Tak naprawdę mięśnie Kegla możesz ćwiczyć kiedy chcesz i gdzie chcesz a i tak nikt się nie zorientuje. Możesz jednak odmówić sobie napinania mięśni PC w kilku przypadkach. Przede wszystkim w chwili gdy musisz się skupić na danej sprawie napinanie może cię rozkojarzyć. Najlepiej jednak te mięśnie ćwiczy się na wygodnej kanapie przed telewizorem bądź w samochodzie gdy czekasz na zielone światło.
krok 11
Czy widać efekty ćwiczeń?
Oczywiście iż od razu zorientujesz się iż twoja robota nie poszła na marne. Dłuższe erekcje, twardszy penis i pełna kontrola nad wytryskiem to chyba niezbite na to dowody. Tak, wymaga to odrobiny czasu i pracy lecz efekty są tego warte. Myślę, iż te ćwiczenia są zdecydowanie lepsze od tabletek czy maści na działanie których również trzeba czekać a oprócz tego zatruwają twoją wątrobę.
krok 12
Czego nie robić?
Przede wszystkim aczkolwiek to jest kuszące nie przesadzaj z ćwiczeniami. Niekoniecznie efekty przyjdą szybciej i będą lepsze. Ludzie mają niestety tendencję do takiego myślenia. Podobnie jak w razie treningu innych mięśni musisz rozpoczynać od lżejszego treningu i stopniowo go wzmacniać. Jeżeli w pewnym momencie nie dajesz porady przerwij sesję – nic strasznego się nie stanie. Ćwicząc mięśnie PC nie możesz wspierać się innymi mięśniami np. brzucha. Gdy masz z tym problem połóż się wygodnie na łóżku, rozluźnij się i zacznij od nowa.
krok 13
Ćwiczenia Kegla dla kobiet
Ty już wiesz o świetnym wpływie wyćwiczonych mięśni Kegla na życie seksualne. Jeżeli twoja kobieta nie jest jeszcze tego świadoma warto jest jej o tym powiedzieć, tym bardziej, iż kobieta mająca wytrenowane mięśnie Kegla u siebie może jeszcze mocniej wpływać na wasz seks. Przede wszystkim jej orgazm będzie o sporo bardziej intensywny i będzie mogła nawet bez większej aktywności bioder stymulować twoim penisem przez zaciskanie mięśni.
krok 14
Test
Zróbcie sobie test waszych postępów w ćwiczeniach mięśni PC. Najlepiej będzie to sprawdzić gdy ty wejdziesz w własną partnerkę i bez poruszania się będziecie obydwoje napinać własne mięśnie kegla. Twój twardy penis powinien delikatnie stymulować jej pkt. G a napinanie mięśni poprzez nią powinno powinno delikatnie masować twojego członka.
Na twoją seksualność może wpływać sporo czynników. Sport, zdrowe odżywianie i zdolność radzenia sobie ze stresem są bardzo istotne. Nie mniejszą jednak wagę mają mięśnie Kegla które oprócz lepszych erekcji dalą ci większy komfort psychiczny w czasie stosunku z kobietą.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 1

    po co to dla faceta, to zupełnie nie wiem :)