Leczenie Jak zwiększyć penisa przyczyny. Co znaczy mężczyzn, gdyż wynaleziono viagrę, mężczyźni.

Czy pomocne?

100% pozytywne
2 głosy

Jak zwiększyć penisa?

Definicja z ang. How to increase your penis, z niem. Wie Sie Ihren Penis zu erhöhen.

Co to znaczy: W dzisiejszych czasach, kiedy uzyskanie wzwodu nie jest już takim problemem dla mężczyzn, gdyż wynaleziono viagrę, mężczyźni doszukują się innych problemów. Wielu z nich zamęcza się wskutek zbyt krótkiego członka.
Większość mężczyzn nie zdaje sobie sprawy z tego, iż w ich penisach znajdują się mięśnie odpowiedzialne za utrzymywanie członka w stanie erekcji. To jest tzw. mięsień łonowo-guziczny. Ćwiczenie tego mięśnia pomaga w utrzymaniu penisa w stanie wzwodu poprzez dłuższy czas i wzmacnia doznania. Jednak ćwiczenia tego mięśnia nie mają wpływu na wielkość penisa. Za to odpowiedzialne są inne grupy mięśni, tak zwany mięśnie jamiste Ischio Cavernous i Bulbo Cavernous. Znajdują się one w trzonie penisa i otaczają go jak pierścienie albo pasek. Mogą one być ćwiczone przez ich rozciąganie, poprzez co stają się bardziej elastyczne, a penis staje się większy.
krok 1
Jednym z ćwiczeń pomagających wydłużyć penisa jest tak zwany zsuwanie pierścienia. Przygotuj odpowiednio swojego penisa, zanim przystąpisz do ćwiczenia. Zmocz mały ręcznik w ciepłej wodzie i owiń nim penisa. Trzymaj tak ok. 20-30 min.. Następnie posmaruj członka odrobiną lubrykantu albo oliwki. Doprowadź członka do stanu wzwodu, jednak nie może on być zbyt twardy. Palcem wskazującym i kciukiem utwórz pierścień. Nałóż go na penisa u jego podstawy. Zaciśnij mocno i powoli przesuwaj w kierunku główki penisa. Uwięziona w środku krew będzie siłą przepychana do główki penisa. Ciśnienie wewnątrz wzrośnie. W chwili, gdy jedna dłoń zbliża się do główki penisa, zrób z drugiej pierścień i zaciśnij u nasady członka. Powtórz to ćwiczenie kilka razy.
krok 2
Usiądź na piłeczce tenisowej albo piłce ręcznej umieszczonej pomiędzy moszną a odbytem. Napinaj mięśnie odbytu i mięśnie, które zaciskasz, gdy chcesz powstrzymać mocz. Każde napięcie mięśni utrzymuj poprzez dziesięć sekund. Nie to jest jednak takie proste jak się wydaje. Rozluźnij mięśnie na dziesięć sekund po czym znów napnij mocno na następne dziesięć. Powtarzaj to poprzez trzy minuty.
krok 3
Usiądź na rogu krzesła albo deski klozetowej. Doprowadź penisa do pełnego wzwodu. Owiń go małym ręcznikiem i zaciśnij go wokół. Napinaj mocno mięśnie penisa. Owinięty ręcznikiem penis nie będzie miał wiele miejsca, by powiększać swą objętość swobodnie. Będzie próbował ‘rozsadzić’ ręcznik. Trzymaj napięte mięśnie poprzez ok. trzy do pięciu sekund. Następnie rozluźnij. Powtórz do dziesięciu razy. Wykonuj to ćwiczenie często.
krok 4
Istnieje także powszechna opinia, iż wykorzystywanie kremów z zawartością testosteronu/andostendrionu (prekursora testosteronu) na główkę penisa może zwiększyć jego objętość.
Skomentuj, zadaj pytanie lekarzowi:
Opinie, pytania i komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.